Skorzystaj ze zniżki 15% na niemal wszystkie tkaniny! Wybierz materiały i wpisz kod listopad15. Udanych zakupów!
-
Zasady zwrotów i reklamacji tkanin włoskich Florentine
Czy mogę zwrócić tkaninę w sklepie Florentine?
Zamawiasz kupon lub panel materiału w naszym sklepie z tkaninami włoskimi? W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przysługuje Ci prawo zwrotu zakupionego towaru. Prawo to odnosi się jednak tylko i wyłącznie do kuponów i panelów tkanin, czyli takich materiałów, które nie były cięte z belki specjalnie pod Twoje zamówienie. Kupony i panele tkanin są w sklepie odpowiednio oznaczone (są opisane i sprzedawane na sztuki). Wszelkie materiały, które nie są oznaczone jako kupon lub panel są uznawane za odcinane z belki i przez to nie podlegają zwrotom.
Dlaczego? Ponieważ materiał odcięty specjalnie pod Twoje potrzeby staje się "rzeczą wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta". Dzieje się tak na mocy art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz.827): "prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb".
Po wcześniejszym poinformowaniu nas o chęci zwrotu kuponu lub panelu materiału (np. za pomocą fanpage lub telefonicznie) oraz wypełnieniu formularza możesz odesłać towar na adres:
Florentine. Włoskie Tkaniny.
ul. Podskarbińska 26, lokal 301
04-829 Warszawa
Tutaj pobierzesz formularz zwrotu tkanin.
Wydrukuj go i wypełnij.
Pamiętaj też, że potrzebujemy dowodu zakupu (np. potwierdzenia zamówienia oraz jego numeru). Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od chwili przyjęcia przez nas produktu.
Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie, dlatego zanim wyślesz do nas materiał - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Może się zdarzyć, że jeśli nie dasz nam znać - zwyczajnie nie przyjmiemy paczki nie wiedząc czym jest. W wypadku reklamacji potrzebny jest nie tylko materiał, który jest zwracany, ale i dowód zakupu. Pamiętaj też, że podstawą do reklamacji i zwrotu nie może być nieprawidłowe użytkownaie materiału (brak dekatyzacji, niewłaściwe pranie), kolor, czy struktura materiału; uwzględniemy natomiast wszystkie uwagi dotyczące ewidentnych skaz tkanin. Czasem trzeba liczyć się z tym, że materiał będzie wysyłany do ekspertyzy do Włoch. W takim wypadku na wynik reklamacji zmuszone jesteśmy poczekać nieco dłużej.
Jeśli nie masz pewności, czy dana tkanina spełnia Twoje oczekiwania, masz wątpliwości co do koloru lub struktury - śmiało, zadzwoń do nas lub napisz maila przed zakupem. Zawsze chętnie pomożemy w wyborze. Możesz również zamówić próbki - wystarczy do nas zadzwonić, a opowiemy, jak przebiega taki proces. Koszt zamówienia próbek, to tylko cena wysyłki (16 lub 19 złotych), a może ustrzec Cię przed ewentualnym rozczarowaniem lub zachęcić do zakupu.
W momencie, w którym chcesz zrezygnować z zamówienia zanim zostało nadane - poinformuj nas. Jeśli materiał nie został jeszcze odcięty z belki lub status zamówienia nie zmienił się na "oczekuje na realizację", możliwe jest anulowanie zakupu. Po skontaktowaniu się z nami (telefonicznie lub mailowo) i ustaleniu szczegółów zwrotu, anulujemy zamówienie. W ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.
Dlaczego? Ponieważ materiał odcięty specjalnie pod Twoje potrzeby staje się "rzeczą wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta". Dzieje się tak na mocy art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz.827): "prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb".
Po wcześniejszym poinformowaniu nas o chęci zwrotu kuponu lub panelu materiału (np. za pomocą fanpage lub telefonicznie) oraz wypełnieniu formularza możesz odesłać towar na adres:
Florentine. Włoskie Tkaniny.
ul. Podskarbińska 26, lokal 301
04-829 Warszawa
Tutaj pobierzesz formularz zwrotu tkanin.
Wydrukuj go i wypełnij.
Pamiętaj też, że potrzebujemy dowodu zakupu (np. potwierdzenia zamówienia oraz jego numeru). Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od chwili przyjęcia przez nas produktu.
Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie, dlatego zanim wyślesz do nas materiał - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Może się zdarzyć, że jeśli nie dasz nam znać - zwyczajnie nie przyjmiemy paczki nie wiedząc czym jest. W wypadku reklamacji potrzebny jest nie tylko materiał, który jest zwracany, ale i dowód zakupu. Pamiętaj też, że podstawą do reklamacji i zwrotu nie może być nieprawidłowe użytkownaie materiału (brak dekatyzacji, niewłaściwe pranie), kolor, czy struktura materiału; uwzględniemy natomiast wszystkie uwagi dotyczące ewidentnych skaz tkanin. Czasem trzeba liczyć się z tym, że materiał będzie wysyłany do ekspertyzy do Włoch. W takim wypadku na wynik reklamacji zmuszone jesteśmy poczekać nieco dłużej.
Jeśli nie masz pewności, czy dana tkanina spełnia Twoje oczekiwania, masz wątpliwości co do koloru lub struktury - śmiało, zadzwoń do nas lub napisz maila przed zakupem. Zawsze chętnie pomożemy w wyborze. Możesz również zamówić próbki - wystarczy do nas zadzwonić, a opowiemy, jak przebiega taki proces. Koszt zamówienia próbek, to tylko cena wysyłki (16 lub 19 złotych), a może ustrzec Cię przed ewentualnym rozczarowaniem lub zachęcić do zakupu.
W momencie, w którym chcesz zrezygnować z zamówienia zanim zostało nadane - poinformuj nas. Jeśli materiał nie został jeszcze odcięty z belki lub status zamówienia nie zmienił się na "oczekuje na realizację", możliwe jest anulowanie zakupu. Po skontaktowaniu się z nami (telefonicznie lub mailowo) i ustaleniu szczegółów zwrotu, anulujemy zamówienie. W ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.